kaosdag.

Arbetsdagen är härmed avslutad, och fy fan va skönt det är! Jäkla dag. Det har varit sressigt och jobbigt HELA dagen. Allt har varit kaos. Jag vill aldrig mer uppleva en dag som denna. Aldrig säger jag! Vi var dessutom väldigt nära på att behöva jobba över, men det behövdes inte. Men även om det hade varit så, så hade jag inte stannat. Jag tänker nämligen inte jobba över när vi har varit en man kort (pga. zonförflyttning, dvs förflyttning av en från vårt team till ett annat) halva dagen. Någon/några måste lära sig att planera en ANING bättre. Man kan inte begära att personalen jobbar över i sådana lägen. Pi!

Nu något bättre! Jag ska pubjobba på fredag nu i  helgen, så Jag och SLA har hela lördagen till oss. Vi ska shoppa och sen hitta på nåt skoj på kvällen. Vilken heldag. Stackars J som måste jobba. Nja, han tar igen det en annan gång. Men hur som helst så lockar helgen något enormt! Det ska bli så gött med en SLA och Ronni dag. Det tar lite tid mellan gångerna nu tycker jag. Förr hade vi sånt varje vecka ju. Men gud som jag längtat efter det! ♥


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0