favorit födelsedag.

Idag ville jag alltid fylla år när jag var liten! Ehmpf, lite förklaring följer. Jag fyller ju år så jädra sent, så som barn ville jag alltid fylla år den tredje i tredje, för att fylla tidigt och få ett juste datum. Sådeså!
Precis som jag anade igår hade jag ingen aning om vad kvällen/eftermiddagen skulle vänta... Den innehöll IKEA för hela slanten. Nice, för jag har inte varit där på länge. Jag, J, Svärmor och Svärfar var där och införskaffade oss en jädra massa. Fast jag och J var lite lugna med handlandet i alla fall. vi handlade en STOR tavla till hallen (väldigt välbehövligt, det känns som om att den är möblerad färdigt nu), diskborstar, ljus och toalettmattor (mirrarna har kasserat dom gamla). Så vi handlade bara sånt vi behövde och smällde inga stora pengar alls. Duktiga!
För övrigt var det en superb ledig dag, trots väder. Jag fick ut mycket av den. Jag har dessutom beställt tid för att färga håret
IGEN. Nu ska jag fan bli nöjd, annars jävlar! Näe, usch vad jobbig denhär frisörrundan har varit. Men på måndag blir jag i alla fall brunett igen. Och ALDRIG, aldrig mer rödtott! Fy, sånt skit det har varit. Mest rosa skit men hur som helst jobbigt. Nu är det slut med det röd/rosa, för alltid!


här var jag brunett och fin!
Snart är jag där igen.


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0