knips.

Ont i armen. Japp, så går det när man gör J lite arg, han knips! Fy vilken dålig ovana. Ahh, det var inte farligt man han har en tendens att ta i en del. Men som tur är så är jag härdad. Och framförallt så är jag muskulös så jag fixar det. Ehehe, vilken underbart förhållande det låter som vi har eller? Nja det låter väl värre än vad det är. I själva verket är det väldigt okej mellan oss, knipen är bara en del av J som man får vänja sig vid. Till och med hans Mor får sig knip då och då.

Hur som hels så känner jag mig väldigt lycklig idag. Snart helg och allt vad det innebär och dessutom en dag närmare färgningen av håret (weeei). Jag längtar mer efter det än helgen. Men det är väl förståeligt i alla fall för er som sett "missödet". Jag kan bara inte förstå dom som säger att dom gillar det. I och för sig så gillade jag det i en dag, så dom kanske ligger på samma våglängd som jag gjorde den dagen! Aja, hur som helst så är det nära tills det försvinner.

Annars är allt okej. jag funderar en hel del på att höra av mig till min gamla vän och träffa henne i nästa vecka någon gång. Det var så jäkla längesen jag hade tid/ork att bara umgås en vardag. Men nu känner jag att orken är på väg tillbaka. Och det är skönt. Jag vill ju inte isolera mig helt. Näe, det vore dumt. Så nu får jag ta mig i kragen och fixa till dethär.

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0