cookie dough.

Goddagens igen. Efter förra inlägget ringde J och bad mig hämta honom och vännen i HBG, så det gjorde jag. Det regnade i princip hela vägen och var allmänt trist. Jag som brukar tycka om att köra annars. Men idag var det bannemig inte kul! All negativitet gentemot väder och trötthet gjorde att jag var fly förbannad väl framme i HGB. Men jag kunde hantera det och höll mig tyst och lugn. Men det var inte lätt ska ni veta. Jag brukar ju kunna bli rätt jäkla arg, utan att kunna hindra mig. Men så var det inte idag, inte.

Nu ska jag nog ge mig av till antingen markaryd eller bjärnum för att inhandla BEN&JERRY'S (cookie dough) glass. Jag har ett sjukt 'kraving' efter det nämligen. Först ska jag bara väcka J så att han hänger med mig, the more the merrier!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0