efterdyningar.

Jag är inte speciellt pigg idag, trots att jag tog bussen hem (från SiESTA) vid 22.49. Jag blir så utpumpad och seg av alla intryck och människor. Så jag orkar inte sånt i högre doser. Jag har helt enkelt lite svårt för det. Kombinationen svårt-för-folk och öl gör inte det hela bättre heller.

Men nog men negativitet nu. Jag hade massa skoj och köpte mig ett par nya solbrillor. Allt var som det ska vara på festival. Solen sken. Berusningsgraden var Hög. Folk var lyckliga. Och allt var så mys det kunde bli! Idag beger jag mig in dit vid 22.03, det blir så sent i och med att jag ska jobba. Egentligen är det sagt att jag ska jobba till tio, men jag ska ringa min 'boss' och kolla om jag inte kan sluta 21.30 istället, så att jag hinner med bussen. 'Bossen' (hah) ringde precis upp mig och sa att det var okej, så nu jäklar händer det!

SiESTA! (moa & SLA)




Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0