fräknar överallt!

Satt precis och fotade migsjälv lite. Jag ville ju se om man såg någon skillnad i brunhet. och tro det eller ej, jag var brunare (på vissa partier). Massa fräknar har kommit fram. Och fler lär dom bli! ronniL's hud består av fräknar, överallt! Aja, här kommer en demonstration, plus en fotbild från Lördagen.

     
 
Visst ser jag trött/busig ut. Jag tror bestämt att medecinens bieffekt har slagit in till viss del. Plus att jag ju är jäkligt rinnig/svullen i 'ögon-näsa-hals-partiet' överlag, av allergin. Men puffig kring ögonen är jag! Aja, brunare i alla fall. Även om denhär bilden inte avslöjar det speciellt mycket! Snart Kommer inte folk att ta förgivet att jag hatar sol, för att jag är så blek. Hoppas jag för deras skull! 

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: //

Fräknar ska det vara! =)

2009-05-26 @ 19:08:48
Upphostat av: ronniL

Ammen visst ska det vara det!

2009-05-26 @ 19:42:59
URL:
http://ronnil.blogg.se/

Upphostat av: //

Du får ju dra med killen på gå-rundan.. Så det är så du håller daj iform..=)

2009-05-27 @ 08:00:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0