Jippy's födelsedag.

Idag är det J's födelsedag (Nej, det är ingen vanlig dag, för det är Jippy's födelsedag, hurra, hurra, hurra...). Så jag har storstädat, tvättat och röjt undan allt. Nu ska jag en snabbis ner till ICA och se om jag kan komma på något gott till honom. Jag är ju väldigt kass på att baka, så kladdkaka kanske? Det ska man ju inte kunna misslyckas med?! Hur som helst är här jättefint, och jag hoppas verkligen att han ser vilket jobb jag lagt ner. Jag gjorde ju faktiskt det till homon. Nu får jag släppa egot ett tag och fundera i kak-väg istället. Vad fan ska jag göra, hjälp mig!


En cirka, tre år gammal bild från Storasysters tvåa (vid sjön).

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0