klimakteriedag.

Jag somnade med tv:n på klockan nio igår. Sov som ett litet barn heeela natten och vaknade inte förän när klockan ringde vid 05:15. Och likt förbannat var jag lita trött idag som jag var igår. Om inte tröttare till och med. jag har tappat lika många saker idag och har dessutom haft något som jag tror kan påminna om svallningar (i klimakteriet). jag har nämligen svättats och fryst i omgångar. Och det har inte varit nådiga vändningar. Piii, så trist och framförallt jobbigt. Bara det inte är början till feber eller sånt skit. det pallar jag inte!

Idag är det min tv-dag. Både Navy CIS och The Mentalist. Två väldigt bra program. Jag är dock ingen slav efter dom utan klarar mig bra även om jag missar. Men efter denhär klimakteriedagen så är mina tvprogram heliga, inget kan hindra mig! Jag längtar redan efter sängen och läggdags. Jag ska nog till och med ta en tidig läggning idag, så att jag kan se Navy CIS (som börjar 20:00 på TV3) i sängen. Av de bägge programmen gillar jag dock (se bild) mest! Men båda är bra. Jag har fått för mig att jag är en lite polis-serie-gillare/thriller-gillare. Jag tittar nämligen bara på sånt. Som NCIS, The Mentalist, CSI (i alla former som finns) och liknande. Skumt, att jag aldrig tänkt på det tidigare. Har alltid sett migsjälv som en allätare, utan en enda favorit. Men Thriller är tydligen något speciellt för mig. Hah, då hade J fel som trodde att jag gillar romantiska komedier. Näe, du J. Thiller är det. Det är i alla fall vad tvprogrammen jag ser på säger. Dethär med romantisk komedi är nog bara en dagen-efter pryl!  




Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0