läskigast.

Jag var precis ute och gick. Helt ensam, tvi för det! När jag gått nästan hela min runda klart så ser jag det! En gåsjävel, precis intill vägen som jag går på. Jag saktar in i hopp om att den ska flytta sig lite. Ger ifrån mig lite ljud, för att skrämma den. Men den förstår inte vad jag försöker och står lugnt kvar. Så ronniL passerar den snabbt (ca en meter ifrån) och är hela tiden livrädd att den ska attakera.


Såhär såg den ut! Läskig.
Väl förbi gåsen, vänder jag mig om cirka tjugo gånger för att verkligen försäkra mig om att den inte följer efter. Fy tusan vad jag ogilla fåglar. Dom är läskigast av allt. (känns det som nu i alla fall!)

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0