nostalgisk.

Suktar efter lite helg nu. Snälla, låt det (jobbet) gå fort imorgon! Jag vill bara sova ut. Men jag tror att morgondagen kan bli ganska så spännande på jobbet. Vi ska ha ett möte om lite omstrukturering och det kan väl inte vara fel. Just nu är vi nämligen väldigt eller hyffsat segregerade mellan zonerna på jobbet och det är inte alls bra. Vi ska jobba ihop, och det hoppas jag att denhär förändringen för med sig.

Jag hoppas att jag får se en gnutta J idag också. Vi möts bara när vi sover känns det som. Så jag hoppas verkligen att han kommer hem lite tidigt, så jag i alla fall får se hur han ser ut! Nästan glömt det(?) Tänk så fort man glömmer, vi sågs trots allt i måndags. Hela kvällen hade vi ihop då!



Lite nostalgibilder, tagna med kass kamera. Bilderna är sedan år 2006 eller 2005, då jag och J inte bodde ihop. Bilen på J är tagen i hans tvåa och bilden på mig är tagen i min etta. Jag fotade J och han mig! Dethär var dock inget vi bestämt, det bara blev så. Men så kul att tänka tillbaka till den tiden, och alla roliga efterfester som fanns överallt då! Jag saknar det lite. Vilken lycka nostalgin gav mig!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0