nys uppvankande.

Imorse vaknade jag av att jag nös! Det har aldrig hänt mig innan och var väldigt obehagligt. Innan jag förstod att det var min egen nys som väckt mig så irrade många tankar runt må ni tro. Jag är som sagt mer förkyld idag och fortfarande lika trött, trots min 12 timmars sömn natten tills idag. Jag känner mig dessutom lite klimakterie idag också, men jag börjar tro att det är och har varit feber hela tiden. Inte kan man väl komma i klimakteriet som 23 åring? Näe!

Hur som helst så blir det vila och sömn idag. Jag ska dessutom handla lite gott att äta och hyra en film. Det är nog allt jag orkar med idag. Jag hoppas bara att denhär febern lossar, det är så jäkla jobbigt. jag har ju för tusan inte tid att vara sjuk ju! Så sluta nu.


Aningens ruffsig idag, kan det bero på febern?

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0