ronniL har VISA.

Nu har jag precis varit nere och hämtat posten, och där låg det. Mitt nya visakort. Jag har tidigare haft maestro och hatat det på grund av att shopping med betalning direkt via internet och shopping ombord på färjor inte fungerat. Men nu kan jag shoppa varsomhelst! Så jäkla nice. Jag har dessutom redan aktiverat och testat det på minuten, och allt verkar okej! Man vill ju vara på den säkra sidan. Eller rättare sagt, ronniL som är lite nervigt lagd vill veta att allt fungerar på stuts! Hah, sån är jag.

Onsdagen är härmed snart över och helgen närmar sig med stormsteg. I helgen blev det jobb på lördag (puben) dock bara till tio på kvällen. Gött att bara jobba halva/lite av kvällen. I och med det så kan jag alltså sticka till SiESTA. Men om det blir så eller ej, får tiden avgöra och J såklart! Men hur som helst så är jag så jäkla trött, hela tiden, av medecinerna så jag vet inte om jag kommer orka ett skit! Men jag ska i alla fall tillbringa lite tid med Mor. Ni har väl inte glömt att det är morsdag på söndag? Det är bara att fira henne!


söta Irjah (22/5 -o9)

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0