slapp agenda.

Söndag och SiESTA är förbi. Så kul det har varit, men så trött man är! Idag är det slappdag som står på agendan. Dock så ska jag in till HLM och köpa kattmat och tvättmedel. Jag ska även införskaffa en morsdag present. Jag vet att det är i senaste laget att göra det, men jag har inte hunnit eller kunnat handla något ännu. Dålig planering!

Helgen har i alla fall varit underbart trevlig. Och jag hade gärna varit ledig ett tag till. Men jag är nöjd till tusen! Så nästa år ska jag inte tveka, utan köpa en biljett och ta semester direkt. Jag ska 'go SiESTA!' nästa år.

Då var det över, men först foton; (ingen nämnd, ingen glömd)



   

   


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0