solarie + helg.

Nu jäklariden är det helg för ronniL! Så jävla gött alltså. Sitter just nu och dricker en öl och väntar på att J eller Sla ska höra av sig. det känns som om jag vill ha en utekväll ikväll. Och med det menar jag inte klubb eller pub utan endast 'vara' utomhus. Vädret är nämligen svinnice! Så nu hoppas jag på att dom eller någon av dem hör av sig innom kort. Jag har ju en tendes (likt många andra) att bli rastlös snabbt. Många tendenser hos mig denhär veckan inser jag nu! Aja, man kan inte lyckas alltid.

Jag solade idag också för den delen. Nu börjar man ana en lätt brun nyans hos mig. Jag tror att jag ska öka fyra minuter nästa gång dock. Jag vill bli brun snabbt! Jag hade totalt glömt hur skönt jag tycker att det är att sola (solarie), så väldans avkopplande. snacka om att man varvar ner för hela veckan under den korta tiden man ligger där. Aww, så gött! Näe, nu ska jag inta balkongen.



Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0