börjar knappa.

(16:26) trött och något förkyld ronniL intar position framför datorn.
Hon börjar knappa, sakta med säkert.
Vad ska hon skriva om måntro?
Det få vi se här nedan.


Precis som igår var jag arg idag också. Men det sköna är att jag tappar ilskan helt så fort jag lämnar jobbet. Jag låter inte det nå mig alls! Jäklar vad gött om man kunde gjort så med allt som är lite jobbigt. Men tyvärr så går ju inte det. jag tror faktiskt att anledningen till att jag kan släppa det är; jag har aldrig haft mycket till övers för personen i fråga. Därav blir det skönt, på något vis, att slippa prata mer med personen. Dessutom är jag helt säker på att hon har så jävla fel, och det gör att jag skiter i det ännu mer. Det är hennes larv, inte mitt. Sug på den! Hah.

Lite pictures idag också kanske.
Jag hade faktiskt tänkt ta några som jag glömde lägga upp.
Fra' helgen:

   



 


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0