gullvivor.

(17:11) Nu är jag hemma igen. Och allt har varit precis så trevligt som det brukar. Snart ska jag och J ge oss av upp till Mor och Far för att käka middag. Och då ska jag knäcka första ölen för ikväll. Gött skit! Just nu håller jag på att framkalla lite bilder som jag tog idag och det ska ni veta är drygt som tusan. Visst var det kul dom första tre-fyra gångerna Men nu är det bara tidsförödande känns det som. Men så fort jag är klar med 'printningen' så ska jag lägga upp ett par biler här nedan!

Jag ska ha roligt som attan idag.
Och idag är det en bra ronniL dag, ty jag är nöjd med min look.
Så nu jäklar är det dags att partajja ordentligt. Skoj!



Det blev bara en, hinner inte mer!
Datorn är svinseg.


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0