aktiv slappedag.

Imorse vaknade jag av ett ryck. J satte sig upp i sängen och höll för näsan. Blodet forsade. Dethär har jag under dagen och allt mitt hittepå glömt, så inte förän nu, tvättar jag lakanen. Ojdå, glömde ju berätta att det var näsblod han hade. Jag tror att det beror på förkylningen. Men nu har jag fixat det nerblodade i alla fall.

Idag har jag gjort en hel del, trots att jag bara skulle slappa. Jag har solat, handlat på både maxi och djursjukhuset. Jag har grattat Mor, med en väldigt fin Orkidé. Och nu i eftermiddag har jag städat av lite, diskat, och tvättat. Jag har även hunnit med att titta på Bröllopsduellen. En helt okej film. Sådär galen som bara romantiskakomedier kan vara.

Nu är det nog dags för mig att köra en sväng. Jag åkte till Maxi för att handla tvättmedel, och just det glömde jag. Så det får väl bli en lite tur till Bjärnum kanske? Vittsjöhallen har nämligen inte dom stora tvättpaketen, och jag vill ha stora saker! Hah.


Ostylad, och trött!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0