'vad-vill-ronniL' dag.

Jag har nyss kommit hem från jobb, shopping på maxi och solning. Jag tycker fan inte att jag blir speciellt brun. Surt. Men Sl'a sa i alla fall att hon tyckte det, så jag får lita på det. Hoppas bara att det håller i sig. Så att det inte är såndär direkt-efter-solnings-brun som man kan vara. Det ger sig väll.

Jag vet inte vad jag ska tycka om kommande helg direkt!(?) Jag känner att jag vill, men ändå inte till SiESTA! Men jag kanske inte orkar (pga, mediciner och själva allergin) så mycket alls. Ska jag jobba? Eller inte? Vad ska jag göra om jag inte jobbar och inte vill SiESTA då? Om jag nu inte kan vara ute (pga allergin) så är det inte kul att vara hemma och instängd alls! Kanske kan jag vara ute, vill jag då? Slit och släp, så tungt det blev. 

Jag och Sla kollade dessutom på filmen igår. Twilight då. Och den var så enormt bra. Jag har funderat och reflekterat över den hela dagen. Den var så vacker och så hemsk på samma gång. jag hittade nog en liten del av mig som är hopplös romantiker. Men jösses sicken film! Den var inte alls vad jag hade förväntat mig. Jag ska nog bli en såndär (om det nu finns sådana) som går på alla efterkommande premiärer eller nåt. Om jag nu lyckas få bort min folkskygghet då villsäga. hah

Imorn är det i alla fall;
En viktig dag för det är Sla's födelsedag, hurra, hurra, hurra.
Hurra, hurra, hurra.
(bilden; Sla)





Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0