knäcke-middag.

Nu sitter jag här, mellan två jobb/arbetspass. Fredag och allt! Värst av allt är att jag är snortrött. Men det är bara att bita ihop. Jag kan ju sova resten av helgen. Eller näe, imorn är det en tidig start som gäller. Vi ska ge oss av (på roadtripen) vid nio tiden, så jag får väl gå upp vid åtta. Och det mina vänner är tidigt om man jobbar till två inatt! Men det ska bli kul som attan, och sova kan jag göra när jag blir gammal!

Jag har precis ätit det som jag kallar middag idag, två knäckemackor med ost, (stekta)champinjoner, gurka, tomat och citronpeppar på. Citronpeppar har jag på allt! Det är världens godaste krydda. Sla har lärt mig att älska kryddan så mycket som jag gör. Mums, så god den är. Hur som helst så är jag inte hungrig nog att engagera mig mer i mat än så!

Jag har även införskaffat kläder tills festen imorn. Allt var impuls och under stress så vi får se hur det passar. Men jag hoppas på det bästa! Det blev i alla fall, klänning, leggins och en kofta. Blått i olika nyanser. passar allt som det ska så blir jag sommrig som attan! Men jag vet inte hurvida jag ska ha leggingsen(?) jag köpte idag, eller om jag ska ha mina vita. Vilka? Det ser jag nog när det är på!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0