finaste brillorna.

Så jäkla surt! Jag såg precis världens finaste solbrillor. Gjorda av Matthew Williamson(s collection for H&M). Dom var så fina att jag gick in på hemsidan direkt för att shoppa mig ett par, och så var dom slut! Piss! Varför ska jag alltid vara så sent ute? Och varför i helvete har jag inte kollat igenom kollektionen noggrannare? jag gav upp direkt då jag såg alla 'galda-mönster' men ack så dumt gjort! Och jag hittade dessutom en fin scarves, som även den var slutsåld! Skit också!

    

Jag får helt enkelt hålla tillgodo med mina gamla brillor, från ifjol!
Suck, jag ska var snabbare och kolla bättre nästa gång!





Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0