gröna fingrar.

Snart är det helg, och det innebär roadtrip. Dock inte bara jag och Sla, som det brukar vara, utan hela familjen. Vi firar mormor genom att köra ner till österlen och köra hela 'längan' längst med havet. Hon tycker att det är jätteroligt att åka rundor där. Nu har det till och med gått så långt att det är tradition, dvs det har pågått i 'många' år. Hur som helst så fyller Momo 87 imorn och det är det vi ska fira. Vi ska även passa på att kalasa lite för J och Far på kvällen, ty båda dom fyllde år igår. Så efter roadtripen blir det fest!

Jag har införskaffat två nya växter idag, hade lyckats döda en. Och detta gjorde mig motiverad att plantera om en annan växt, så eftermiddagen idag går i växtens tecken? Det blev i alla fall väldans frächt med dom nya växterna, att jag inte köpt tidigare. Ren lathet tror jag, för det är ju väldigt jobbigt att byta ut. Hah.

J blev jätteglad för presenten. han fick en Lyle and Scott tröja, grå, med långa ärmar. Perfekt till golfen var han första uttalande. Jomenvisst, tänkte jag! Det är alltid kul när man lyckas, och speciellt med J's presenter för han är väldigt kräsen. Men, I did it!

        
Nya blommorna                    Presenten & Ella

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Isabell Wretmalm

bleb ju jätte fint med blommorna syster. ses på lördag

2009-05-07 @ 17:45:55
Upphostat av: Ellinor

Blev väldigt nöjd faktiskt!

Och med tanke på hur det såg ut innan, så tio poäng av tio!

2009-05-07 @ 18:12:17
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0