sleep-over med Net.

Tack Nettan och Nutte, för att ni fick mig att försöka få ut mitt paket utan kolli-id eller avi! Idag har jag nämligen hämtat ut den (bikinin). Och den passade och var fin som attan! Så nöjd. Jag måste dock sola solarie med trosorna lite lägre än vad jag gjort innan. Men det är inget större problem ju! Men tack fina ni för att ni fick mig till det, och ett extra tack till Nettan som följde med mig! Net sov btw över här inatt, så idag är det en 'redig' bakfylledag med henne och Sla som gäller!



   

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: nettan

hiii.. tack för att jag fick nana hos daj(:

och tack för en förjävvra bra bakis dag..

ses ikväll antagligen (:

2009-05-22 @ 09:58:48
URL:
http://antjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0