Ändra åsikt.



Varför ändrade du åsikt så lätt, vad gäller vaccineringen?
Jag ska berätta att jag i vanliga fall är en väldigt envis figur, som nästintill aldrig ger vika. Men det finns en person i världen som kan få mig att vackla lätt som en plätt, och detta är min mor. Det var förklaring ett, mor ville det och argumenterade massa och bra.
Sedan så var ju anledningen till min negativitet gentemot det att jag tyckte att alla gjort en för stor grej av det. Att det helt enkelt blivit så stort att jag vände det ryggen helt/struntade i det (precis som vid SARS och fågelinfluensan). När jag väl sen märkte att fler smittades och for illa så tog jag beslutet. + massa mer, men jag orkar inte, jag är klar nu.

Och alla bieffekter av vaccinet då?
Dom skiter jag fullständigt fan i, nu får det fan räcka med hysterin. Jag tar dom när dom kommer i så fall. Varför oroa sig redan nu?


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0