Head 'n Shoulders!

("Jag är glad att jag aldrig hann ge dig något, jag är gladast att jag aldrig gav efter och gav bort migsjälv till dig. Pust, vilket helvete jag hade haft om jag gett dig ett skit. Stampa sönder??")

Idag ska jag åka och se Lars Winnerbäck, hela min kropp är i extas, och solen skiner. Jag ska/kommer ha den bästa dagen i livet. Jag ska ha roligast idag. Mellanslag, mm. Nut, är finisen själv, och jag kände igår att jag saknat henne imassor. Jag är bäst när jag är lycklig, så tack för att du hjälper mig till det. Tack för en fin kväll allihopa. Annars, så fick jag en liter head 'n Shoulders i ögonen igår, slarvigt värre! (jag känner fortfarande doften) PussHajje!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0