I ronniL's tycke.



+ Mysbrallor/Pommesbrallor
Det finns inget skönare. jag hade nog bott i mina om det inte vore för att dom var så fula. Eller, jovars dom är helt okej men inte 'utekvälls-material' precis. Men jag vill ändå hissa dessa sköna saker.

+ Växter i lägenheten/huset
Ett hem blir så jäkla mycket mysigare med lite växter. Växter (och då menar jag levande/friska) kan göra nästan vilket sunkigt ställe som helst fint. Så plus till alla er som har gröna fönster.

- Stökiga platser
Alltså inte bara stökiga av saker utan de som även innehåller stökigt folk. Allt är kaos och man hittar ingen reda i något. Jag som person kräver lite struktur och fixar inte såntdär. Så är det!

- Fotboll, japp ni läste rätt!
Jag är inte mycket för dendär sporten alls. I och för sig har jag aldrig försökt att förstå eller gilla den heller. Men varför skulle jag när det inte tilltalar?! Dessutom är jag bollrädd, så det kan vara lite därför också.

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0