Tyckande idag.


- Adventsljustakar, inte hos ronniL!
Okej, jag har blivit ett julfreak, men jag kommer ALDRIG att sätta en såndär plastljusstake i mina fönster så länge jag lever. Visst kan jag acceptera att andra har det, men aldrig hos mig. Jag klarar inte av dom. Punkt!

- Regn och blåst (no shit eller hur?)!
Jag vill ha sol, blå himmel och hög fin luft. Inget jädra dugg som regnar ner i sidled på grund av blåsten. Näe, nu får det fan räcka. Ge mig lite frost och is istället, för det kan jag hantera. Men inget mer rusk, alls!

+ Julmust, är gott som attan!
Jag dricker det endast en gång om året och det är vid juletid. Jag kan inte hjälpa att jag drömmer mig tillbaka till julborden som barn när jag dricker det. Så jäkla mysigt, och gott! Nostalgitripp.

+Ståsolarie, helt super!
Man slipper vara i det så länge, får inga ränder. Kan det bli bättre. Okej ibland kan det vara jobbigt att stå, men  10 minuter är ingen evighet precis. Så det härdar man ut, i alla fall jag. Brun och fin!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0