Lönelappen!

Från jobbet:
Lönelapparna har blivit lite fel på jobbet denhär omgången och en av dem som antagligen fått fel är min jobbarkompis Rosita. Hon hade nämligen en semesterdag/kompdag uttagen, som hon inte tagit ut.

Chefen: Men du Rosita, när var det du sa? (söker efter ett datumet)
Rosita: Den första september...
Chefen: Jo, jag ska kolla här i mitt block. För jag brukar skriva Rosita ibland!
ronniL: Ja, jag skriver också Rosita Heeela tiden! Hoh!
(det var kul då... FAN! Ni skulle sett Chefens skrynkliga block oxå!)


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Zita

hahaha, total förvirring på vår lilla chef ;)

2009-10-24 @ 17:16:56
URL:
http://myownworld.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0