fegisläsare!

And, I hope you feel the way I do.
Jag förstår inte varför det ska vara 'pinsamt' eller liknande att berätta att man läser min blogg(?). För jag SER på statistiken att det är LITE fler än tre som läser. Så sluta upp med svenson-fegis-fasonerna och berätta för mig! Så jädra svårt ska det väl ändå inte vara, eller? Jag tycker snarare att det skulle vara pinsamt att inte våga, om nu så är fallet!? Puss!




Same, same, but 'stylized'! Come over and you'll se.


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Sonic!

jag kan va feg?

2009-09-12 @ 10:22:09
Upphostat av: ronniL

Såklart INTE! Men andra kan!

2009-09-12 @ 10:32:24
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0