getting tattoo # two!

Wieee, om nästan bara en vecka så ryker tatuering två dit. Jag tar även med mig SLA och jonnie och dom gaddar sig samtidigt. Så jäkla nice. Och jag längtar som tusan. Vad det blir och vart den ska sitta får ni se då, men jag är sjukt taggad inför det. Och ingen ånger här inte. Det är ju för tusan bara hud? Heh, skämt och sido, men jag är stensäker och längtar.

(btw, snygg "handspretning" va? Känner mig lite som en aritst! Höh.)

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: nutte

WIH vad kul! :D

2010-04-13 @ 19:05:45
Upphostat av: Pantat

sv: ja det var något som gick snett !

2010-04-13 @ 20:22:21
URL:
http://pantat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0