unnecessary facts.

Dethär visste du inte om ronniL...
Jag får "slå-ut-tänderna-känsla" varje gång jag tänker på att ramla.
Jag får ont i en kindtand när jag springer. Skumt som fan.
Jag är sämst på att stava. Och jag menar sämst.
Jag har jättebreda fötter och kommer knappt i några "finskor".
Jag äääälskar popcorn med aromat på, så jäkla gott.
Jag har varit förkyld hela vintern, och är det ännu.
Jag stressar alltid när jag ska städa, tvätta och sånt.
Jag somnar alltid på rygg, men vaknar oftast på mage.


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Zita

HAHAHAHA! Sånt här tycker jag är hur kul som helst =) Bara det att du får ont i en kindtand när du springer - haha, huuuur roligt är inte det??! ;) Jag tackar för denna roliga stund =)

Kräääm

2010-04-13 @ 10:38:08
URL:
http://myownworld.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0