i want to leave this city

God morgon solstrålar! Då var det torsdag och endast två dagar kvar av min semester. Jösses som tiden går. Idag vill jag ge mig av bort. Vart vet jag inte, men iväg vill jag. Så jag ska försöka få J att hålla med mig om det. Kan bli svårt. Aja, försöka och vara ihärdig har vunnit förr.

Igår blev väldans bra med MASSOR av rosévin och en massa Nut. Fasen som jag saknat den fisen. Vi traggade, drack och hörde ljuv musik. Dock aldrig hela låtar. För alla som känner ronniL, vet att hon byter ofta och mitt i. Sån är jag. Men trevlans var det i alla fall. Så; Puss på det!


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: nutte

Massa bra var det! :*

2010-08-06 @ 01:03:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0