it is not my day today...

Jodåsåatte, denhär natten hade jag kunnat klara mig utan. Det hela börjar med att jag känner en tendens av urinvägsinfektion, på ingång. Och den ger sig INTE av utan håller mig vaken massa av natten. När jag väl klarat av hela natten och ska bege mig till vårdcentralen, så märker jag att jag dessutom har dragit på mig lite av en förkylning, som fått mitt öga att svullna. INTE OKEJ! Men jag ger mig av trots detta.

Väl på vårdcentralen får jag höra att jag nog kommit lite för tidigt då de inte kan "se" (eller vad dom nu gör) någon infektion. Så jag fick bara vända på klacken och gå hem med samma obehagliga-stickande-ni-vet känsla och utan en endaste medecin att stoppa den. Dock så fick jag höra 'återkom om probelmet kvarstår'. Tack för den!


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: IDA

snygg blogg :)

2010-08-30 @ 11:56:14
URL:
http://idaarvidssons.blogg.se/

Upphostat av: Cissi

Godmorgon! Allt bra idag? :)

2010-08-30 @ 12:43:33
URL:
http://cevi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0