three things you didn't..

know about ronniL...

  1. Jag har en sjuklig städmani. Och denna finns även på jobbet, där jag MÅSTE använda upp alla rivna "kylvara"-ettiketter (det brukar ligga en drös färdigrivna på packborden där jag jobbar och jag tycker att det ser skitigt ut när dom ligger där. Skumt men sant!)
  2. Jag äter minst en gurka om dagen och gör det bara för att jag tycker att det är sjukt gott. Dethär är en grej som jag älskat heeela livet. Och till alla er som tycker att gurka inte smakar något; det gör dom visst. (och dom är godast om dom är rumstempurerade)
  3. Jag har väldiga rutiner på vardagarna och blir ganska eller jäkligt irriterad om jag missar en av dom. Eller om jag kommer ur balans helt, då blir jag tokig. Men dessa rutiner hindrar dock inte mig från att leva fritt, men dom måste göras likt förbannat. Galningen ronniL har talat...


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0