time flies and so do i!

Hallu hallu och välkomna in i vecka 33! Det är inte illa att man klarat av 33 veckor detär året redan. Mer än hälften ju. Och då innebär det att det är nedförsbacke tills jul och även till min dag. Weeeio! Iår är det lite mer speciellt för mig att fylla år då jag redan nu bestämt mig för att dra och njuta satan. Godis det ni.

Men hur som så har mer än halva året gått och jag förstår inte alls vart tiden blev av, det går så jädrans snabbt allt. Jag hinner inte redigt med. Gör ni? Aja, man får ta vara på det som man hinner med i alla fall. Och glädjas åt allt fint som sker. (poetisk som få?) Puss!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0