TODAYIFEELMUCHMOREHAPPY!

Tre snabba om gårdagen....
  1. Jag var segast i huvudet och kände mig typ bakfull hela dagen, trots att jag INTE var det. Illa som fan. För jag förtjänade inte det alls!
  2. Jag fick en smärta i min handled som inte verkar vilja släppa. Kan vara jobbets fel (förslitnings skada?). Illa om jag fått det redan, liksom.
  3. Fångarna på fortet var bra, men inte alls så bra som jag mindes det. Dock så störde vissa ljud mig. Som ljudet som hördes när dom tog nyckeln.
inte världens bästa dag med andra ord. så då kanske ni förstår varför jag skrev att det var toppen idag. för idag har bara en sak gått fel, och det är smärtan i handleden. piss på den. men allt annat fungerar på topp. great.


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0