4 things you didn't know.

(about ronniL)
  1. Jag mår alltid skit (dvs. jag måste kräka illa!) precis innan jag ska nysa. Så dethär som alla jäklar snackar om 'åh, det är så skönt att nysa!' gäller inte för mig. För det känns mer som om att jag behöver spy precis innan den kommer (nysen då).

  2. Jag är grymt ordningsam och pedant. Men detta gäller inte i 3 av mina byrålådor. I dom är allt fullständigt kaos. Så därför öppnar jag dem aldrig. Jag liksom låtsas att kaoset inte finns. Häh, bra sätt att slippa städa va!

  3. Jag fryser alltid ojämnt om fötterna. Det vill säga att min ena fot (oftas den vänstra) är lite kallare än den andre. Och detta gäller även mina fingrar, men det beror väl mer på rökandet när det gäller fingrar. Men vad hände med fossingarna?


4. min nya dröm är att lära mig lira munspel.

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0