nu ska det skakas rumpa.

Just i denna stund, så är jag och tränar 'afrodans'. Och fråga mig inte vade det är (förän imorn) för såhär innan så vet jag inte alls vad jag ska vänta mig. Men jag ser fram emot det och hoppas på en kul träningsstund. Hade ingen aning om vad för bild jag skulle använda till detta. Men denhär tyckte jag var fin, så den fick det bli. (plus att hon har ju afro.)


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Zita

hur va det? tråningsvärk idag eller? ;) jag va på ett afro-dans pass för ett par år sedan, och jag kunde knappt gå på 3 dagar efter det...men det va kul!!! o sjuuuukt bra träning! vart går du någonstans?

2010-12-02 @ 10:05:27
URL:
http://myownworld.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0