from the old days.

Hemma med halmen. Vad är det för ett jäkla uttryck? Vilken halm liksom? Aja, det kommer väl från den svenska bondetiden eller nåt. Men jag tänker då RAKT inte använda uttrycket igen. Jag föreslår ett nybildande, som; hemma med micromaten! eller något. I och för sig är jag ganska anti micromat också. Så vi lägger helt enkelt ner det.

Jag är trött idag också, men även idag ska jag jobba och slita hela kvällen. Så det är bara att bita ihop, även om det känns som om jag är full, så trött jag är. Piiie! Fasen så skönt det ska bli när dethär är klart, eller när jag får hjälp. För ensam, så går det fanimej sakta (trots löpning)!PussPussSletenTös!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0