i need a broom!



+ Stora solbrillor och tygskor, till våren.
Så jäkla fint. Och speciellt solbrillor. Jag har ska ha massor och fina. Och billiga, till när jag är klumpig. Helt jäkla underbart. Och tygskor är alltid vårigt, och fint som bara den. Och såklart massa mörka brills (till 'soliga dagar').

+ Människor som 'lyssnar bra och lätt'
Hmpf, kass förklaring. men jag menar människor som bara är lätta att berätta saker för. Sånna, inte fullt så nära vänner, som man ändå kan berätta massor för.  Hoppas att ni som ska, känner er träffade.

- Uppdaterad status en gång i minuten.
Jodå, nu snackar vi fejsbouk hos ronniL. För jag tycker att det är skitjobbigt att behöva läsa EXAKT vad "kalle" gjort varje minut av dagen, när jag 'snoopar' därinne! Låt mig 'snoopa' utan att du stör, lixom. Hoh!

- Att jag inte har någon sopkvast!
Det är så jädra dumt nu när det öser ner ca 1-2 decimeter snö om dagen. För balkongen ska sopas så att man slipper snöplatå på dojorna. Så köp det till mig, häh! (Jag hittade en rosa för 29sek på ikea)


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Isabell Wretmalm

okej ska jag fixa det till dig el????

2010-02-03 @ 20:22:41
Upphostat av: ronniL

Owh, ja! Gärna! Pusss

2010-02-03 @ 20:37:59
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0