the lake house.



+ Frukostbullar, dom såkallade morotsbräck(en).
Det är bland det godaste jag varit med om, och jag hoppas verkligen att min mage fixar ett intag av dessa idag, då jag känner suget. Nam!

+ Fimlen 'huset vid sjön', som gick på tv3, 21.00 igår.
Jag säger bara jösses. Sicken mysig film det var. Och den var perfekt för 'dvala-situationen' jag var i. Kärlek till max och lätt att hänga med i.

- Folk som inte städar av själva toalettstolen.
Fy bubblans så äckligt det är när det blidas beläggningar och dylikt i dom. Usch, får lite klökvarning bara av att skriva det. Toaborste, för fan!

- Alla 'sjukdomar' som gör att man spyr.
Jag är ju tvungen att ta med dethär efter min pärs(?) denhär veckan. Fy fan så jobigt det varit och jösses så svag jag varit. Som Nära-döden-upplevelse?


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Isabell Wretmalm

japp det är en rikyigt bra film brukar titta på den titt som tätt har den på dvd.....

2010-01-20 @ 14:47:29
Upphostat av: ronniL

Nice! :D

2010-01-20 @ 17:30:17
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0