drop right down.

Ja, en väldigt udda dag, som fått mig helt av bana. Inge vidare alls. Vi fick nämligen reda på en väldigt tråkig sak på jobbet idag. Visst någonstans har man vetat om det/ känt det på sig ett tag, men ändå. Det suger och jag gillar inte alls. Så idag har jag obbe-dag igen för jag deppar typ lite. Eller, nja, jag vill helt enkelt bara ha! (och gurka med såklart) PussPussBadNews!


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Ravnidun

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-09-07 @ 11:37:24
URL:
http://ravnidun.blogcorporate.com


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0