'tyckning' of monday.

+ att spela tetris, och såklart vinna!
Hah, jo så är det. jag gillar det så länge jag vinner. och just nu leder jag ganska stort över J. men jag vill också påpeka att jag blir helt galen och tycker att det är enerverande som fasen. men det roar, och jag är fast!

+ Mina nya hemklickade saker.
(en vårjacka, en koft/klänning och en vit snarkande klocka). Mums så fina saker. Och inte bara fina, utan billiga också, då jag hade rabattkod. Så alltihopa kostade inte mer än 350 pix. Jej sånt bra! (visar allt senare)

- Dörr-knackare som säljer dyra böcker.
Sådana böcker som ges ut en gång om året och kostar multum, och man öppnar aldrig dom ens. Som ni nog förstår så har jag trillat dit och blivit "lurad" av säljaren. För dom är ganska grymma på det dom gör.

- Kylan som kom efter fredagens vårväder.
Wtf liksom? Sånt jäkla onödigt och helt meningslöst. Jag vill ha värme nu. Och jag vill ha vårjackor, tunna strumpor och skor och allt sånt. Så se till att fixa det nu va!? Omedelbums, dessutom!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0