we're always dancing.

Lördagskvällen vart skoj, som vanligt, med finfisar. Dock ska jag erkänna att jag var tröttare än tröttast. Vi grundade (manligt värre) hemma hos mig och sedan gick vidare till JÅN (på grannens initiativ). Höh! Väl hos JÅN var det dans och hög musik hela natten typ. Och detta gjorde att vägen hem vart vädigt lång, men jag kom hem till sist. Tack vare min följeslagare som gjorde promenaden trevligare. Aja, tack för igår hörrni', kuligt. PussPussPartey!


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Taraldkornelia

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-08-01 @ 13:06:51
URL:
http://taraldkornelia.unitblog.com


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0