i'm traveling tomorrow.

Juste, imorn så åker jag till England med hela min familj plus några fler (10st totalt). Där ska vi köra flodbåt runt på kanalerna vid London. Hur mys! Det ska bli så jäkla skoj och trevligt. Och jag kan säg att jag ser fram emot England som fasen, då jag aldrig varit där. Det enda som är lite negativt är att det där JÄKLA askmolnet är på väg in över England så det finns risk att flygplatsen där stängs. Men jag ska hålla alla tummar jag ser och hoppas att det räcker. Håll ni också!

Såhär ser det ut, och det blir verkligen inget privatliv alls denhär veckan. Häh!





Kommentarerna på detta..
Upphostat av: - Savefors

Kikar in och önskar dej en trevlig söndag =)



Kram♥

2010-05-16 @ 11:58:48
URL:
http://saavefors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0