1 sak ni inte alls visste

Nu ska jag berätta en liten hemlis (eller nja, det är det nog inte...) för er. Jag är rädd för att prova sushi. Eller, inte sådär så jag skakar vid bara anblicken. Men jag har för mitt liv aldrig vågat stoppa en bit i munnen. Nu till det som stör mig mest. Jag vill prova det! Men jag vill ändå inte. Och jag nästan vet att jag kommer att gilla det om jag provar. Så snälla någon finfis, bjussa mig på det så att jag är tvungen. Puss!


(och för er som blir konfunderade, alá "var inte ronniL vegetarian?"
så är det såhär va; jag äter både fisk och kyckling, men inget annat kött.
och jag har valt att göra så eftersom jag inte gillar annat kött. punkt.)


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0