it has been a long time.



+ Alla finfina vinter/höstkläder som kommit till butikerna.
Det är så att man slutar glutta efter klänningar alltså. Jag blir galen av allt fint som hänger överallt i all butiker. Och min stora passion till stickat (oversize) gör att det kliar i finrarna varje gång jag går förbi en butik.

+ Att jag börjar märka av min träning. Jeeeeeej!
Jag blir så jäkla glad, för det syns och märks. Jag pallar mycket mer och är dessutom mycket piggare. Tummen upp för träning alltså. Och bäst av allt är att jag älskar träningen i sig.



- Blåst, mörker regn och allt som hör november till.
Jag blir deprimerad bara jag ser ut. November är lätt min värsta månad på året. Jösses så trist den är. Detta beror mest på att vädret alltid är kasst och snårkallt i november.

- Att dom inte gör asfalt/asfalterar så det håller.
Det är helt galet hur snabbt vägarna pajar nuförtiden. Vad händer? Varför gör man inte som förr och la asfalt för att det skulle hålla förevigt? Man pajar ju ben (snubblar) och bilar pga dethär.


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0