det är verkligen på tiden

Jag har nu, i denna stund bestämt mig för att jag ska gå till en hälsokost butik, så fort jag har tid men helst denhär veckan. Väl därinne ska jag handla såndär 'rensa-kroppen-från-allt-skit-produkter'. För eftersom att jag aldrig någonsin rensat min kropp, ever, så tror jag att det är på tiden att den blir ren. Hur mycket skit kommer inte att försvinna då? Och hur mycket skit ligger jag inte inne med? Ja jösses, det är då bannemej dags.


en "ren" bild var på sin plats, VISST!

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Isabell Wretmalm

min kollega har fastat nu i tre dagar och rensat sin kropp finna att köpa i hlm typ 300 tror jag hon betalad och då får man salt som rensar kroppen först men du måste vara nära en toa hela tiden.... laxerande om något....

2010-10-11 @ 18:04:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0