3 snabba frågor till mej

  • Vad gillar du mest halsfluss eller öroninflamation?
    Halsfluss, då jag har glädjen av att slippa feber när jag har det. Eller jag har gjort det än så länge... Och feber slipper jag mer än gärna!
  • Vem tycker du är snyggast Roger Pontare eller Naken Janne?
    Hmpf... Pontare tror jag, för han kan ju i alla fall sjunga och det är alltid ett plus i snygghetsfaktorn(?). Ett plus är också att han bär kläder.
  • Vad äter du helst (levande) myror eller tjurtestiklar?
    Aee, nu äter jag ju inte kött. Men om jag var tvingad att välja, så myror tror jag. För det känns lite mer okej än ett att äta en könsdel...

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: elin

ta chansen och var med i min tävling där man kan vinna ett unikt armband, allt du behöver göra är att motivera varför just du ska vinna, lycka till! :) http://thedarkbeauty.blogg.se/2010/september/vinn-ett-armband.html

2010-09-13 @ 21:09:16
URL:
http://thedarkbeauty.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0