I'MGETTINGABURDENOFMYCHEST!

Ett par saker jag vill få sagt...
  1. Jag har det lite tufft just nu, då det hänt lite saker. Men jag har absolut inte gjort något fel alls. Men dethär kan ta sin lilla tid att komma över. Vill inte utveckla det mer mer än såhär på bloggen.
  2. Jag saknar massa folk som jag har glömt/inte tagit mig tid att ringa. Och jag hoppas att ni förstår att det inte är med mening jag slutat, utan på grund av tidsbrist och orkeslöshet. För jag hejrtar ju er ju!
  3. Jag är ett stycke kort om tid nu när jag tränar massa, så därför kommer jag inte hinna uppdatera lika friskt och utspritt som jag gjort innan. Men jag kämpar på att bli bättre på det.
  4. Puss på er finfisar!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0