vad gör ronniL negativ?!

Det får ni reda på här nedan i "listform"...
(dock är detta bara vad jag ogillar MEST denna stund)
.
  1. Jag ogillar att den kylan som uppkommer då det är mulet, under 12 grader och blåser, inte går att skydda sig emot alls! Inga kläder, vantar, mössor ellet halsdukar hjälper. Hopplöst och framförallt kallt.
  2. Jag blir negativ på folk som lämnar saker liggandes lite här och var runt sitt hus. Och sedan låter det ligga där i åratal innan dom tar väck det. Hallå, tänk på oss med städmani, vi LIDER varje gång vi ser på skitet!
  3. Jag hatar allt godis med papper om sig. Varför sätta dit en bit papper bara för att jag sedan inte ska få bort den. (ni vet väl som jag att det ALLTID fastnar en tinywiny liten bit av pappret som man inte, hur man än försöker, får bort)

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0